[FSUG PD] Cena stasera da Pippo...

Fabrizio Guzzetta fabrizio.guzzetta a gmail.com
Ven 19 Set 2014 19:45:29 CEST

Io mi unirei e anche Ana, ma io sono in Spagna e Ana e' in Colombia. Da
parte nostra congratulazioni vivissime a Mattia e felicitazioni di cuore.

A presto

Fabry e Ana

Fabrizio Guzzetta
Chemist. Looking for Ph.D. opportunities in electrochemistry, materials
chemistry for energy, fuel cells development, electrocatalysis, Li-ion
batteries, inorganic materials characterization.