[FSUG PD] Consiglio Direttivo 2015-2016 e nuove cariche

Fabrizio Guzzetta fabrizio.guzzetta a gmail.com
Dom 8 Feb 2015 15:05:08 CET

La sede e' in via Cornaro 1/b, all'ex-Macello. Subito dopo il nosocomio.

Fabrizio Guzzetta
Chemist. Looking for Ph.D. opportunities in electrochemistry, materials
chemistry for energy, fuel cells development, electrocatalysis, Li-ion
batteries, inorganic materials characterization.