[FSUG PD] corsi..

Fabrizio Guzzetta fabrizio.guzzetta a gmail.com
Mer 18 Giu 2014 10:52:26 CEST

Io ci sono anche, alex!

Fabrizio Guzzetta
Chemist. Looking for Ph.D. opportunities in electrochemistry, materials
chemistry for energy, fuel cells development, electrocatalysis, Li-ion
batteries, inorganic materials characterization.

Il giorno 18 giugno 2014 02:16, Nicolò Targhetta <nicolo.targhetta a gmail.com